Amikor belevágtam a cégalapításba még fogalmam sem volt arról, hogy mennyi helyen kell egy cégvezetőnek helyt állnia, hogy nekem kell mindenért vállalni a felelősséget, hogy mindenki tőlem várja majd a döntéseket, akár olyan helyzetekben vagy kérdésekben is, amikhez nem hogy tapasztalatom, de bizony az alapvető tudásom is hiányzik, és bizony hihetetlen módon elfáradtam, és éreztem is, hogy nem igazán fog így működni a dolog. Nem lesz elég erőm és energiám ahhoz, hogy egy építőipari tevékenységet folytató céget ilyen szinten egyedül igazgassak. Éppen ezért külső segítőket kezdtem keresni. Tudtam, hogy csak akkor van esélyem felfuttatni a céget, hogy ha minden téren a legjobb szakembereket találom meg, hiszen ekkor teljesen leveszik a vállamról a terhet. A nagyobb döntéseken túl tudni fogják hogy mit hogyan kell csinálni, és mondjuk a munkavédelem területén nagyon is elkélt a segítség, hiszen fogalmam sem volt a jogszabályi hivatkozásokról és hogy azok milyen mértékben és milyen pontokban vonatkoznak a vállalkozásomra.
Éppen ezért az activesafety csapatával kezdtem meg az együttműködést, mert egyrészt kaptam egy tökéletes ajánlást a munkájukra vonatkozóan, másrészt pedig már az első kapcsolatfelvételnél nagyon meg voltam velük elégedve, és a közös munkában sem kellett csalódnom. A munkavédelmi koordinátor munkája és segítsége nélkül azt hiszem már elvesznénk az építkezéseken, és az is beszédes, hogy még egyetlen egy ellenőrzésen sem vettek észre semmi problémát, sőt. Hihetetlen nyugodt és kiegyensúlyozott a munka úgy még a vezetői székben is, hogy tudom, hogy a vállalkozásom és az embereim a lehető legjobb kezekben vannak, hiszen valós védelmet nyújtó munkavédelmi intézkedések és rendszer mellett dolgoznak nap, mint nap. Mindenkinek csak javasolni tudom őket.